دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





متن شعرهای کاربران عزیز

مي گويند: شاد بنويس. نوشته هايت درد دارند!
و من ياد مردي مي افتم كه با كمانچه اش گوشه خيابان شاد ميزد ...
اما با چشمهاي خيس ... نوشته ای از مرضیه رضایی‎************‎*خدايا....خيلي ها دلمو شکستن......شب بيا باهم بريم سراغشون......من نشونت ميدمتوببخششون.....نوشته ای از دختر جهنمی‎************‎‏*سعی کن مثل خورشـــــــــید زیاد نور نـــدی چون همه از نــورت استفاده می کنن ولی اصلا نـــگات نمی کنن؛ سعی کن مثل ســــتاره کم نــور بدی تا همهتو خلــوت شباشون دنبالـــت بگـــردن نوشته ای از بدون نام‎***********************************ميان اين همه نوشته هاي مجازي دلم براي طعم يک سطر دست خط واقعي تنگ شده ست!!!‎نوشته ای از مهربان‎*************در این شهر صدای پای مردمی است که همچنان که تو را میبوسند،طناب دار تورا می بافند! مردمی که صادقانه دروغ می گویند و خالصانه به تو خیانت میکنند در این شهر هرچه تنهاتر باشی پیروز تری نوشته ای از زهره*************دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست.. اگر برف بیاید هست.. اگر برف نیاید نیست.. مثل دنیای مــن.. اگر تــو باشی هستم.. اگر نباشی …..!نوشته ای از علی‎*************دعا می کنم روی این سقف بلند ، روی دامان زمین ... هر کجا خسته شدی یا پر غصه شدی دستی از غیب به دادت برسد و چه زیباست که آن دست خدا باشد و بس ..‎نوشته ای از دختران دریا‎*************یکی محبت می کنه و یکی ناز می کنه !اونی که ناز می کنه همیشه محبت می بینهاما اونی که محبت می کنه همیشه تنهای تنهاست نوشته ای از ‏nika

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 15:22 | |